آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

جامعه بی طبقه ی بالاترین

Posted by Sara Raha در مه 20, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

5 پاسخ to “جامعه بی طبقه ی بالاترین”

  1. من با صحبت های شما موافق هستم. بالاترین از نظر تنوع مطالب به صورت بالقوه یه محیط خیلی بی طبقه هست.
    راستی یه پیشنهاد، گروه بندی هاتون رو فارسی کنید. مثلا به جای Ejtemaii بنویسید «اجتماعی». اگر احیانا نیاز به راهنمایی در این زمینه داشتید به من بگین. کار ساده ای هست.

  2. وحید said

    گاها درست نیست. گاه لغت فارسی هست و ً علامت عربی. گاهی از اوقات، گه‌گداری، هر از چند گاهی… درست هستند.

  3. Sara Raha said

    وحید عزیز تشکر از تذکر. درستش کردم.
    بامداد عزیز تشکر. این بلاگ تا حسابی بلاگ بشه حالا خیلی کار داره.

  4. فکر می کنید هیچ ربطی هست بین رسیدن بالاترین به این نقطه و امید به رسیدن جامعه ایرانی به نقطه مشابهی؟

  5. […] که خیلی وقت پیش گفتم خیابانهای شلوغ وب مثل بالاترین برای مردم شناسی خوب […]

پاسخی بگذارید

 
