آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

یاد خدا را بهانه ساخت

Posted by Sara Raha در مه 22, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

7 پاسخ to “یاد خدا را بهانه ساخت”

  1. مرتضي كريمي said

    تو با تصاوير است كه حرف مي زني نه با كلمات!

    اگر كسي ايميل نداشته باشد در پيشگاه تو بايد چه كند؟ سكوت!؟

  2. مرتضی کریمی said

    سلام
    من به کامنتهای وبلاگ آقای کاشی نگاه کردم اما اثری از شما نبود!

  3. Sara Raha said

    مرتضی گرامی, حق با شماست. شرمنده ام. کامنت من در بلاگ کاشی که مد نظرم بود برای مقاله عباس شریفی در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۶ بود که نمیدانم چرا فکر کردم آن مقاله را هم شما نوشته بودید. ولی مقالات شما را در بلاگ دکتر کاشی نیز دنبال کرده ام. نیکو می نویسید هر چند که من همه جا با شما هم عقیده نیستم.

  4. سلام
    شروع بسیار دلنشینی دارید
    خیلی خوشحالم از اینکه شما هم به درد وبلاگ نویسی مبتلا شدید
    امیدوارم موفق و موید باشد
    کاشی

  5. Sara Raha said

    سرافراز کردید جناب کاشی…ممنون

  6. سلام
    من شعر را در یک پست در وبلاگم از روی نوشته شما تکمیل کردم

  7. الهام said

    با سلام میخواستم بگم این شعره از شاعری به نام» میلی ترک «هست که در کتاب گنج غزل مهدی سهیلی هم هستش.موفق باشید

    سارا: بسیار ممنونم از اطلاع. زنده باشید.

پاسخی بگذارید

 
