آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

خاطره

Posted by Sara Raha در مه 31, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

9 پاسخ to “خاطره”

  1. وحید said

    خیلی قطعه زیبایی بود. واقعا زیبا بود.
    مرسی.
    شبیه هایکو بود.

  2. وحید said

    چرا اسم وب‌لاگ را به فارسی ننوشتید؟

  3. Sara Raha said

    مرسی وحید چان. راستش نمیدانم که چرا اسم بلاگ رو فارسی ننوشتم. لابد نمیشد. یادم نیست. لابد راحت میشه عوضش کرد. چک خواهم کرد. من هنوز تو بلاگ بازی ماهر نیستم و وقتی هم براش نمیذارم. هی میگم سر یک وقت خوب دیگر دستی به سر و گوش این خانه مجازی خواهم کشید که تا حالا آن وقت دست نداده!

  4. Vahid Rahmanian said

    ای بابا درست کردن اسم که کاری ندارد. البته اگر بخواهید. داش‌برد اپشن و همان تَب اول می‌توانید اسم را درست کنید و برای وب‌لاگ توضیح هم بگذارید. راستی من همان موقع این نوشته را تو وب‌لاگ خودم هم نوشتم ولی به وب‌لاگ شما لینک ندادم، فقط نوشتم که این را تو یکی از وب‌لاگ‌هایی که مشترک اراس‌اس‌اش هستم خواندم. راضی باشید.
    🙂

  5. Sara Raha said

    اشکالی نداره که به بلاگ من لینک ندادید ولی اشکال داره که اسم خانم قدسی قاضی نور که این هایکو را گفته ذکر نکرده اید. لطفا بنویسید که هایکو نوشته کیست. اگر نوشته ای مال من باشد (وقتی که نمی نویسم مال کیست یعنی خودم نوشته ام) آنگاه آنهم باید ذکر شود.
    با تشکر سارا

  6. Vahid Rahmanian said

    چشم! اگر کارم باعث ناراحتی‌اتان شد ببخشید.

  7. srosh said

    هایکوی قشنگی بود

  8. […] خاطره  [image] وقتی که سرما از حد گذشت روبروی خیال تو نشستم! – قدسی […] […]

  9. […] این هایکو (که خانم قدسی قاضی‌نور سروده‌اندش) را این‌جا خواندم و دیوانه‌وار دوست‌ش دارم: وقتی که سرمااز حد […]

پاسخی بگذارید

 
