آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

گلی سرخ از خون

Posted by Sara Raha در ژوئن 4, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

9 پاسخ to “گلی سرخ از خون”

  1. آرش said

    براستی که جنگ و خونریزی بیداد می کند… و بیلبل شاید در عزای عشق مرثیه بخواند…

  2. مرتضي كريمي said

    قشنگ نبود

  3. مجيد said

    بوي خون از همه جا به مشام مياد.

  4. یک نقد خوب پس از مدتها! ممنونم سارا. درست می گویی بهتر است که بگوییم: (( نفهمیها کاهنده بزرگترین احساسات زندگی بخش بزرگترین شخصیتهای تاریخند، نه نفهمها)) چون خودمان هم گاهی نفهمی می کنیم. اما گفتی که کسی که دل می سوزاند نباید متهم کند، به نظر من برعکس، تنها کسی حق دارد متهم کند که دیگران را می فهمد و دل می سوزاند. اما گفتی که باید دریا دل باشد، درست گفتی دوست من. سپاس. علامتهای تعجبم هم کم شده نه! راستی چیزهایی که خودت می کشی خیلی بهتر از عکس عکاسان معروف است.

  5. مصطفی said

    سلام . از هایکو بسیار بسیار لذت بردم .قدسی قاضی نور شما هستید ؟

  6. Sara Raha said

    مصطفی گرامی با تشکر از کامنت شما, نه من فقط سارا هستم! خانم قاضی نور از ادیبان قدیمی ایرانند که الان فکر میکنم که فرانسه باشند. متاسفانه بنظر نمی رسد که چندان فعال باشند ولی شاید هم این از عدم اطلاع من باشد.

  7. Sara Raha said

    مرتضی عزیز من کی و کجا از خودم طرحی پست کردم؟! تو همه پستهایم نوشته ام که نقاشی کار کیست. منظورت عکسهاییه که گرفته ام؟ به هر حال تشکر از لطف شما.
    در ضمن خیلی ممنون که علامت تعجت ها رو کم کردید!

  8. `parvaneh said

    ديشب به گوش جان،چوشنيدم نال له ي گلي
    حدسـم به يفين گـرا ئيـد ،ز مر گ بلبلي
    گفتــم به گـل كه منـال ،اين حقيقتيست
    گفتــا چه گـو يـــم ،از رقابت سنبـلي

    «پ.م.م»

  9. `parvaneh said

    آ واي مـو ج حـضـو رت بـه گـو ش من
    آواي خـسـتـه دلا ن در رهـا ئـي است
    اين مـوج ، به وسـعـت پـو شش زميـن
    دا را ي ارزش حـر ف نـهــا ئـي است

    » پ.م.م»

    _______________________________
    سارا: پروانه جان
    ممنون از لطفت عزیز. کامنتهای شما خستگی را از تن آدم در می آورد و مفرح ذاتند.
    زنده باشی و سلامت

پاسخی بگذارید

 
