آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

ادامه بحث مرد و زن مهاجر ایرانی

Posted by Sara Raha در ژوئیه 9, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

9 پاسخ to “ادامه بحث مرد و زن مهاجر ایرانی”

  1. ققنوس said

    سرکار خانم سارا رها ی عزیز و محترم

    با عرض سلام

    بسیار از لطفی که به من دارید سپاسگزارم. امیدوارم با ادامه گفتگو بتوانم محبت‌های شما را جبران کنم. این مطلب شما را عینا در وبلاگ خودم منعکس کردم. در ضمن در ادامه بحث مطلب جدید دیگری نیز در همین‌ زمینه پست کردم. این هم لینک آن:

    http://ourperspective.blogspot.com/2007/07/blog-post_5841.html

    در ضمن نمی‌دانم این دستگاه محل کار من چه مشکلی پیدا کرده که نمی‌توانم برای پست‌ها تیتر بنویسم. ظاهرا در تنظیمات ویروس کش‌ آن تغییراتی بوجود آمده. نمی‌دانم. خلاصه که هرچه روی باکس مربوطه کلیک می‌کنم تا یک کلام عنوان بدهم به مطلبم نمی‌شود که نمی‌شود. به محض رسیدن به خانه از آنجا درستش می‌کنم.

    با تشکر و تقدیم احترام

    ققنوس

  2. gozarezaman said

    سلام.من خواستم نظرمو راجب زن بگم چه شاغل چه غیر شاغل برای من زن زن هستش .
    ما مرد ها هنوز این مطلب رو باور نکردیم که سال 2007 هستش دیگه سال 1234نیستش
    الان زنها میخوان مدرن باشن تحصیلات داشته باشن میخوان شکوفا بشن.به نظر من این بهترین کار هستش من به نوبه خودم خیلی خوش حال هستم که زنها به این نتیجه رسیده اند که چیزی چز ملعبه ای برای الت جنسی پسرها نیستن اگه با این گفتار من مشکل دارید میتونید با یه نگاه کلی به جامعه طرز برخورد طرز صحبت کردن البسه زنها ببینید که خودشون رو ملعبهای برای الت جنسی مردها کردند یه مثل چینی میگه اگه زنی رو دیدی که خیلی خوشکل بود ازش بترس و بهش اطمینان نکن چون هر لحظه امکان داره کار دستت بده من خیلی رک هستم رک هم حرفا مو گفتم تا وقتی که زنها بخوان بر خلاف قانون خلقت رفتار کنن همیشه اولین کسی که ضربه میخوره خودشون هستند این پیامد خوبی نداره میشه گفت جامعه ما داره زنگ خطر میزنه. به ساعت 12 داریم نزدیک میشیم!!

  3. هموطن گرامی. لینک وبلاگ شما به **لیست وبلاگهای فارسی ایرانیان جهان** در قسمت عمومی وکشور محل سکونت اضافه شد. کنترل مضاعف شما هر خطای احتمالی را در نام و کشور محل سکونت از بین میبرد. دادن لینک اختیاری است ولی شما را دعوت میکنم که از تسهیلات خاص حمایت کنندگان استفاده نمائید. با آرزوی شادی و موفقیت.

  4. سلام ممنون که به وبلاگ من هم سری زدید .. اما هرچه هست اولا یک تحقیق علمی بوده است که نمونه آماری آن 50 نفر بوده … اما من این تحقیق را حداقل علمی را مستمسک قرار دادم تا بواسطه نظریه فلاسفه لاک و هابز تلفیقی از این دو نظریه برسم … …
    در مورد سوال شما من بچه ندارم ….

  5. محسن said

    salam
    beh man ham sar bezanid,az nazaratetan estefadeh mikonam

  6. ققنوس said

    با عرض سلام خدمت سرکار خانم سارا رها ی عزیز و محترم

    بسیار ممنون از کامنت‌تان و شرمنده از تاخیر در پاسخ‌گوئی به آن. راستش این روزها آنقدر اخبار خنده‌آور و گریه‌آور از درون ایران به آدم می‌رسد که نمی‌توانم افکارم را درست و حسابی جمع کنم و آن متن مورد نظر سرکار را
    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=32597234&postID=6362822033236292210
    بصورت یک پست درست و حسابی درش آورم.

    در هر حال بسیار سپاسگزارم که من را فراموش نکرده‌اید.

    با تقدیم احترام
    ققنوس

  7. آرش said

    سرکار سارا بانو چند روزی است که به سکوت می گذرانید؟ امیدوارم که همواره شاد و پرلبخند باشید 🙂

  8. nadia said

    سلام . خیلی زیبا بررسی کردید . ممنون. من یه فیلم دیدم که یک دختر رو در ایران با لگد و بلوک سیمانی کشتند، کسی میدونه کی این کار رو کرده و چرا؟
    من خیلی متاثر شدم.

    سارا: ممنون نادیا جان. آن فیلمی که دیدی فکر میکنم که راجع به سنگسار یک دختر کرد افغانی بود بنام دعا. ولی بهرحال فرقی نمیکنه که ایرانی باشه یا نه. قساوت اینکار واقعا دردآوره.

  9. nadia said

    سارا جان.سلام.
    من معتقدم که یک دین و قوانینش مخصوص همون سرزمینیه که اون پیامبر اونجا ظهور کرده و نباید ادیان رو صادر کرد به سایر کشورها.نظرشما چیه؟
    البته صحبت کردن در باره این موضوع توی کشور ما خیلی خطرناکه حسن …………..

پاسخی بگذارید

 
