آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

دل بستن و شکستن

Posted by Sara Raha در ژوئیه 23, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

9 پاسخ to “دل بستن و شکستن”

  1. سلام. خوب هستید؟
    یک چیزی بگویم؟ این نقاشیی که انتخاب می‌کنید اصلا در حد هایکو نیست. البته به نظر من.

  2. Sara Raha said

    سلام وحید خان جان!
    منم فکر می کنم این هایکو خیلی نابه. ولی تنها نقاشی که داشتم که یکمی شاید به معنای آن نزدیک باشد همین بود. شما اگر نقاشی یا عکس دیگری داری که به معنا نزدیکتر باشه خوشحال میشم اگه برام بفرستی.
    در ضمن مرسی برای احوالپرسی. دزدکی و بی عمر فعلا زنده ام…! شما چطوری؟

  3. علیک سلم سارا خان‌تر جان‌تر!
    من الان عکس / نقاشی خاصی تو ذهنم نیست ولی یه سایتی هست به اسم هنر منحرف (عجب اسمی، نه؟) http://deviantart.com که توش عکس‌های جالبی پیدا می‌شود. بعضی عکس‌هایش واقعا جالب هستند. من تو وب‌لاگم چندتایش را گذاشتم. می‌تویند ببینید. البته اون‌هایی که به نظر من جالب هستند.
    ما هم هنوز زنده‌ایم. البته دزدکی نه‌ها!

  4. سلام.

  5. Sara Raha said

    علیک سلام کمانگیر خان جان! و اما بعد…؟؟

  6. ابلیس said

    شایدشاگرد خوبی بوده اما معلم خوبی نبوده!!

  7. آرش said

    سرکار معظمه سارا بانو فکر نکنم این شعر به نوعی به من مربوط بشه چون همیشه مامانم وقتی قربون صدقم می رفت می گفت عجب شاه پسر با معرفتی دارم 🙂 خب حالا چی؟ لبخند 🙂

  8. ننه بی بی said

    ابلیس جان (استغفروالله آدمو وادار میکنن به ابلیس هم بگه جان!) ننه کسی که دل نبسته باشه که دلش نمی شکنه. پس هم معلم خوبی بودس و هم شاگرد خوبی.

    سارا ننه جون اینا چی چی یس نوشتی که دزدکی زنده ام و یه پست چسغلی؟ یخده بیشتر بگو بینم مادر دردت چیه؟! منو که میشناسی؟ نه؟ دیگه اگه از اسمم و از لحنم بازم یادت نه اومد که من کیم والا یه طوریت شده. چند وقت پیشها برات یه ایمیل هم زدم که جواب ندادی. ننه بیا پیش خودم شکسته بندی هم ما بلدیم ننه 🙂

  9. marym said

    نظری ندارم ولی در هر صورت تو این زمونه عشق و عاشقی دروغی همین امید وارم اادمها بتونن واقعا رو درک کنن نه اینکه خودشون رو قول بزنن همین خوش باشید

پاسخی بگذارید

 
