آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

حقا که عبادت چقدر آب می کشد

Posted by Sara Raha در ژوئیه 29, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

11 پاسخ to “حقا که عبادت چقدر آب می کشد”

  1. خیلی جالب بود. می فرستید فایل صدای ایشون رو برای ما هم؟

  2. مرتضی عارف said

    این برنامه «مردم ایران سلام» هم عجیب برنامه ایست! به یاد کاروان کره جنوبی که منصورخان ضابطیان از همین برنامه راه انداخته برای مصاحبه با یانگوم!
    خدا هدایت کند این سواران مرکب سیما را! و صاحبان ریخت و پاش ها را!

  3. Sara Raha said

    کمانگیر جان
    در وسع این وبلاگ درپیتی نیست که فایل صوتی بگذارم. فعلا این لینک از طرفداران ایشان را ببین و مصاحبه با ایشان را بخوان تا بعد!
    http://www.zerotime.org/fa/index.php?option=com_sptmag&task=showsptmagresult&id=473

    اینم مثل اینکه سایت خود ایشان باشد:
    http://anthropology.ir/?q=node/87

  4. ققنوس said

    با عرض سلام خدمت سرکار خانم سارا رهای عزیز و محترم

    یک هفت هشت دقیقه است که دارم فکر می‌کنم ببینم در زمینه حرف‌های این آقای دکتر چه می‌شود گفت می‌بینم حرفی برای گفتن ندارم الا اینکه مردم متاسفانه در ایران مسائل ایمنی را جدی نمی‌گیرند. وقتی آدم بدون کلاه ایمنی و تابلو هشدار دهنده از زیر داربست رد می‌شود نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم. پاره آجر در حال سقوط که دیگر کله عمله و دکتر نمی‌شناسد. صاف می‌خورد فرق سر آن بدبختی که آن پائین است. حالا این‌بار هم قسمت آقای دکتر فیاض بوده. حرف‌های این آقا را باید جدی گرفت و فکری بحال ایمنی مردمی که ناچارند از زیر داربست‌ها تردد کنند کرد.

    با تشکر
    ققنوس

  5. وارطان said

    مرسي از اينكه كاري كرديد كه اول صبحي يه كم خنديدم. خيلي وقت بود نميخنديدم.

  6. ندا said

    بله برنامه بسیار جالبی بود! ایشان البته روز پنجشنبه هم از این افاضات فرموده بودند! ( البته مجری ادعای اعتکاف رفتن نداشت! چون اعتکاف تازه دیروز غروب تمام شده. او گفت به مشهد رفته بوده گویا برای گزارش یا برنامه ای. مجری (اسماعیل شهیدی فر) که گویا کارگردان برنامه هم هست هنرش در پیدا کردن همچین آدمی بود!) راستش من وقتی دیدم ایشان (فیاض) عنوان جامعه شناس را بااین سبک حرف زدن واستدلال کردن یدک می کشد خجالت کشیدم که دانشجوی این رشته هستم و کمی هم مردد شدم که در آزمون دکترا سال بعد شرکت کنم!

  7. Sara Raha said

    ندا جان, مرسی از تذکر. مگه خدای نکرده شما می خواهی در دانشگاه امام صادق دکتری بگیری؟! کلی استاد جامعه شناس با سواد در ایران هست البته ممکنه بتدریج اخراج بشن مثل اقتصاد دانها!

  8. mahdi said

    اگه خوب به نحوه حرف زدن و طرز نگاه آقای دکتر نگاه میکردید جنون رو حس میکردید.
    موقع دیدن این برنامه دلم به حال خانواده آقای دکتر سوخت.

  9. احسان said

    سلام به نظر من که از نزدیک با دکتر فیاض آشنا هستم این طور نیست . خواهش می کنم تحقیق بیشتری بفرمایید . با تشکر

  10. Sara Raha said

    احسان عزیز
    ممنون میشوم که بگویید که چطور نیست و یا هست. چون منکه اصلا نگفتم ایشان چطور هستند فقط از ایشان نقل فول کردم و گفتم که چه چیزی یاد گرفتم بی دخل و تصرف. حال اگر منظور شما اینست که حرف ایشان اساسا معانی خاصی ورای آنچه که کلام ایشان می گوید باز هم می گویم که بسیار ممنون می شوم بگویید که چه باید از صحبتهای ایشان فهمید. مثلا مطالعه کیفی یعنی چی؟ در ضمن ممنون می شوم چند تا مقاله و یا حتی تز دکتری ونه مصاحبه از ایشان اینجا ذکر بفرمایید تا همگان تحقیق کنند. از توجه شما سپاسگزارم.
    با احترام, سارا

  11. مسعود said

    سلام بنده دانشجوی ایشونم جنابعالی یا اینترنتت مشکل داره یا searchبلد نیستی اگه میخوای واقعا با افکارش آشنا شی میتونی دوشنبه ها صبح و بعد از ظهر بری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران(پل گیشا)یا یکشنبه ها 10 تا 12 بری دانشگاه امام صادق(ع)پل مدیریت

پاسخی بگذارید

 
