آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

غذاها و کشورها

Posted by Sara Raha در اوت 27, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

2 پاسخ to “غذاها و کشورها”

  1. soboone said

    سلام به وبلاگ من سر بزنید و اگه دوست داشته باشید تبادل لینک بکنیم

    سارا: با سلام لطفا بفرمایید منظورتان از تبادل لینک چیست؟ اگر منظورتان بلاگ رل است که من شرمنده ام ولی قصد ندارم آنرا داشته باشم, حداقل حالا. اگر منظور لینک دادن به بعضی از مطالب مورد علاقه است که آنرا هر وقت که فرصتی دست دهد در لینکهای مورد علاقه اضافه می کنم ولی آن مستقل از اینست که شما و یا هر کس دیگری به وبلاگ من لینک بدهد یا نه. خلاصه اینکه ببخشید ولی من معنی تبادل لینک را چندان نمی فهمم. قبلا یکی دیگر از دوستان هم همین پیشنهاد را کرده بود ولی دیگر برایم توضیح نداد که برای بر آوردن منظور ایشان من چه باید می کردم. شاید دید من خیلی پرتم از ماجرا منصرف شد! زنده باشید .

  2. شهرام said

    سلام سارا خانم

    در این دنیا، تبادل لینک معادل «نان به هم قرض دادن»، «هوای یکدیگر را داشتن» یا «رفاقت دوجانبه» است. برای برخی ابزار جذب مخاطب است و برای گروهی، رفیق بازی.

پاسخی بگذارید

 
