آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

ما کی ایم اندر جهان پیچ پیچ؟

Posted by Sara Raha در سپتامبر 12, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

7 پاسخ to “ما کی ایم اندر جهان پیچ پیچ؟”

  1. C said

    ابریق می مرا شکستی ربی
    بر من در عیش را ببستی ربی
    بر خاک فکندی می گلگون مرا
    خاکم به دهان مگر که مستی ربی

    و پس از روسیاهی :

    ناکرده گنه در این جهان کیست بگو؟
    آن کس که گنه نکرد چون زیست بگو؟
    من بد کنم و تو بد مکافات دهی
    پس فرق میان من و تو چیست بگو؟

  2. laf said

    هست هشیاری زیاد ما مضی / ماضی و مستقبلت پرده خدا
    آتشی برزن به هر دو تا به کی/ پرگره باشی از این هر دو چو نی
    تا گره باقی بود همراز نیست / همنشین آن لب و آواز نیست
    ای خبر هات از خبر ده بی خبر / توبه تو از گناه تو بتر
    راه فانی گشته راهی دیگر است / زانکه هشیاری گناهی دیگر است

  3. dashtesabz said

    چون سخن در وصف این حالت رسید هم قلم بشکست و هم کاغذ درید

  4. مینا said

    سارا فقط می تونم بگم که این ابیات منو همینجور میخ کرده رو این صفحه. نیم ساعت تموم همنجور فقط زل زدم. عجب عمقی دارن این ابیات…من بعضی هاشونو قبلا دیده و یا شنیده بودم ولی اینجور که تو کنار هم گذاشتیشون یه اثر دیگه ای داره. نمیدونم چه جوری بیان کنم. همونه که یکی دیگه هم برات نوشته این بالا: قلم بشکست و هم کاغذ درید…

  5. badragheh said

    سلام بهترین پست شما به بهترین پست ها اضافه شد
    با لینک دادن به بهترین پست به بقیه امکان می دهید که بهترین پست شما و دیگران را بخوانند
    بنابراین لطفا به آدرس زیر لینک دهید
    http://bestblogpost.blogspot.com/

  6. Payman said

    کارت درسته
    امیدوارم به نوشتن ادامه بدی
    شمارو لینک خواهم کرد
    (طبیعتا خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید )

    سارا: . من از توجه شما ممنونم ولی من بلاگ رول ندارم ولی پستهایی که بنظرم برجسته می آیند در لینک هفته می گذارم.

  7. آرمان said

    سلام
    ممنون از لینکی که در وبلاگم قرار دادید. مطلب جالبی بود و نگاه جالب‌ و برای من جدیدی به مسئله داشت.
    موفق باشید.

پاسخی بگذارید

 
