آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

مهارت خواندن ذهن دیگران

Posted by Sara Raha در سپتامبر 16, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

11 پاسخ to “مهارت خواندن ذهن دیگران”

  1. سارا خانم،

    افسرده نیستم ولی اگر فکری به حال اندازه و نوع قلم (فونت) نوشته ها نکنید، به زودی به لشگر افسردگان می پیوندم. لطفا یک قلم چشم نواز در اندازه مناسب انتخاب و بایگانی را هم یکنواخت فرمایید.
    «آرشیو رو که خوندم چشام باباقوری شد!»

    راستی اگر پای نوشته های قدیمی تان نظر بگذارم متوجه می شوید یا نه؟ بلاگ اسپات اگر کسی نظر گذاشت با ایمیل خبر می دهد. نمی دانم وردپرس چگونه است

    سارا: سخت گیر عزیز
    با چی این صفحه را باز می کننید؟ فایر فاکس؟ موضوع اینه که با اکسپلورر فونت خیلی بررگ دیده میشه و با فابر فاکس خیلی کوچک! ولی چشم. حالا بزرگش می کنم. و بله اگر زیر پستهای قدیمی هم کامنت بگذارید من همین بالا فوری می بینمش. خیلی هم ممنون میشم که اینکار را بکنید.
    مخلص شما.

  2. مطلب جالبي است. مرسي بابت انتخاب و ترجمه. من هميشه در برابر جملاتي مثل اين كه فلان ماده باعث بهمان اثر در رفتار مي‌شود، به برعكسش هم فكر مي‌كنم. فلان رفتار هم به رها شدن بهمان ماده‌ي شيميايي در بدن منجر مي‌شود. اگر نظرت را جلب مي‌كند پستي نوشته بودم با عنوان «اسب ارابه را مي‌كشد يا ارابه اسب را هل مي‌دهد؟» (http://pastoo.blogspot.com/2007/07/blog-post.html)

  3. dashtesabz said

    خوب شد سر کله ات پیدا شد. دیگه داشتم نا امید می شدم و در بقایای هواپیمای تایلندی جستجویت می کردم. بابا یه بوقی بزن بعد غیب شد. خوب عیبی نداره حالا می بخشمت. ببینم این هورمونه می تونه کمک کنه من بفهمم تو چرا یکهو غیب ات می زنه؟ اگه ای طوره یه خورده بفرست تا در مواقع لزوم استفاده کنم. اما از شوخی گذشته ببین تو خرما از این هورمون ها هست یا نه؟ چون من خرما که می خورم این حالت بهم دست می ده.


    سارا: سلام 🙂 در ضمن خرما این ماده رو داره, زیاد هم داره. پس بیخود نیست که میگی وقتی خرما می خوری اونطوری میشی. راستی اون تست رو انجام دادی؟ لطف کن با خرما و بی خرما خوردن انجام بده و نتیجه رو بگو! زنده باشی و سلامت.

  4. به نام خدا
    منبع این مطلب رو خواسته بودید
    http://www.yahaq.org/today/13860625/344.html
    از کتاب لطايف الطوايف نوشته فخرالدین علی صفی می باشد
    با تشکر

    سارا: ممنون

  5. سلام سارا خان‌تر جان‌تر گرامی‌تر!
    خوبی شما؟ من کمی تبل شدم، ببخشید. از این بهه بعد هر روز می‌ایم حاضری‌ام را می‌زنم. نه الکی گفتم هر یک روزدرمیان می‌آیم. خب؟
    آن ایده هم در اصل از عرفان (حرف‌حساب) بود. امیدوارم که زیاد استفاده بشود و فراگیر.
    راستی من وب‌لاگ شما را تقریبا همیشه می‌خوانم، اما نظر نمی‌گذاشتم که آن‌هم چشم. و یک چیز دیگر، این وردپرس خنگ نظر شما را اسپم حساب کرده بود!

    سارا: سلام وحید آقای عزیز (دیگه نمی تونی بهش «تر» اضافه کنی!!)- حاضری زدن ایده خوبیه! وردپرست رو هم لطفا کمی ادب کن که ازاین گافها دیگه نکنه!

  6. ::::: said

    سلام ،اول تبريك ميگم بهتون به خاطر ترجمه ي روان و ساده تون .
    من به سوالات اون تست پاسخ دادم ، البته بعضي از لغات برام قابل فهم نبود كه مجبور شدم از دكسيونر هم استفاده كنم. در نهايت متاسفانه فقط به 25 سوال از 36 تا جواب درست دادم!!!


    سارا: ممنون. البته زبان نقش مهمی بازی میکنه در آن تست. بعلاوه من معتقدم که حرکات صورت آدمها برای نشان دادن احساسات تا حدودی به فرهنگ هم وابسته است و در نتیجه لزوما تستی که برای فرهنگ غرب طرح شده روی آدمهای با فرهنگ دیگر درست کار نخواهد کرد. خلاصه ناامید نشوید!!

  7. tablu said

    مقاله جالبي بود موفق باشيد!

    سارا: ممنون

  8. kptools said

    سلام پستی در مورد وبلاگ های دخترانه در وردپرس نوشته ام سر بزن.

  9. چشم خانم سارا رها! پیشنهادی برای کتاب دارید؟ خوشحال می‌شوم!!

  10. سارا خانم سلام با تاخیر

    من فایرفاکس دارم. حق با شماست؛ اکسپلورر متفاوت نشان می داد. فکر کنم اشکال از وردپرس باشد چون بلاگ اسپات چنین مشکلی ندارد.

    قلم و اندازه نوشته های آخر خیلی بهترند (هم با فایرفاکس هم با اکسپلورر امتحان کردم).

  11. مارال said

    سلام مطلب جالبی بود خواهشی داشتم سایتی دارای مقاله در مورد ذهن انگیزشی به من معرفی کنید با تشکر مارال

پاسخی بگذارید

 
