آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

تجارت در دانشگاه

Posted by Sara Raha در سپتامبر 29, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

10 پاسخ to “تجارت در دانشگاه”

  1. iceb0y said

    جالب بود، حرف کاملا حساب! يک کار ديگه براي مقاليدن هم تکرار چندباره و تکه تکه کردن و از چند جهت بيان کردن يک حرفه که يکدفعه وخيلي جمع و جور هم مي‌شه گفتش اما خوب چه عيب داره چندتا کنفرانس باهش رفت!


    سارا: خوش بگذره!!

  2. سلام سارا خانم جان‌تر!
    می‌بینید تر به خدا؟! بعد ملت از دانش‌گاه آزاد ایراد می‌گیرند. کدام‌یک از استید و دانش‌جوان دانش‌گاه آزاد این‌طوری‌اند؟
    راستی سارا خانم جان‌تر! شما چه جوری هر دفعه با یک فونت و یک سایز می‌نویسید؟


    سارا: علیک سلام وحید خان عزیزو گرامی! دانشگاه آزاد نگو و حرفش را هم نیار که از کجا میدانی یکی از مصداقهای من از همان فارغ التحصیلان نبوده است؟! آقا اصلا ما هیچی نگفتیم. شما هم به هیجکس نگو!! راجع به سایز خودم هم سرگیجه گرفتم از دست این نرم افزارهای متعدد که هر کدام ساز خویش را میزنند و این وردپرس لوس هم که چندان اجازه دست کاری در کد را نمی دهد!

  3. موش ناز said

    سلام
    مگه شما فكر مي كنيد چند درصد از افراد دنيا خلاق هستند كه بتوانند طرحي نو دراندازند؟
    خوب وقتي دانشجوي كانادا خلاق نيست؛ چه گلي بايد به سر بگيره؟

    سارا: علیک سلام موش ناز!
    مگه من گفتم که دانشجوی کانادایی ضعیفه؟ چیزی که فراوانه دانشجوی غیر کاناداییه! باری شما خیلی شبیه دوست من دشت سبز می نویسید. یک آن فکر کردم که اوست که این نظرات را گذاشته. وبلاگش را ببینید و خود قضاوت کنید که چقدر به او شباهت گفتاری و فکری دارید! زنده باشی رفیق.

  4. مینا said

    آبجی سارا
    بیا و به این پست خودت اینجا رای بده البته لطفا
    http://balatarin.com/permlink/2007/9/30/1142213


    سارا: ممنون مینا جان که برای پستهای بنده زحمت انتشار میکشی. زنده باشی.

  5. من در این وبلاگ هیج هدف خاصی را دنبال نمی کنم..
    این جمله ای است که در معرفی نوشته ها و در واقع در معرفی چهارچوب فکری خودتان به خوانندگان وبلاگتان ارئه کرده اید. خب . وقتی فردی با همین دیدگاه ( یعنی بدون دنبال کردن هدفی خاص) و صرفا برای گذران امور معیشتی اش وارد یک سیستم آموزشی شود نهایتا تبدیل به همان تیپ شخصیتهایی می شود که درباره شان سخن گفته اید. طبیعی است که تحقیقات به ظاهر علمی آنها ( و حتی ساختار دانشگاههایی که در آنها تدریس می کنند) نیز طبق همین قاعده بدون هدفی خاص و معین و در عالم ناسوت پیش بروند.به این ترتیب دیگر جایی برای گله گذاری و اتقاد از دیگران باقی نمی ماند!
    زنده باش


    سارا:
    یعنی شما فرق بین وبلاگ و محیط آموزشی را هیچ نمی بینید؟! ایندو خیلی با هم فرق دارند و تعجب میکنم که همجه نتیجه ای گرفته اید و آنرا تعمیم بخشیده اید..

  6. kochebagh said

    حرف حساب بود!

    سارا: مخلصیم. تشکر
    ر.

  7. خیلی جالب بود


    سارا: مخلصیم کمانگیر جان. تشکر..

  8. […] تجارت در دانشگاه – سارا رها […]

  9. باز هم سلام سارا خان‌تر جان‌تر خانم! من نگفتم دانش‌گاه آزاد و دانش‌گاه آزادی‌ها این‌جوری نیستند و یا آن‌ها مصداق دانش‌گاه آزادی‌ها نیستند بل‌که فقط گفتم همه جای دنیا آسمان همین رنگ است و اسم ما دانش‌گاه آزادی‌ها بد در رفته! به جان خودم همین.
    چرا شما از لایو رایتر استفاده نمی‌کنید؟ مثل آب خوردن می‌نویسید و پست می‌کنید و یک بطر ویسکی هم رویش! 🙂

    سارا: سلام وحید خان خودمون! نزدیک بود برات غایب رد کنم ها! و اما بعد من از این ویندوز لایو رایتر استفاده میکنم و داستان اینجوریه! شاید برای اینکه من فقط از روی اون کپی و پیست می کنم. ازش می ترسم که اعتماد کنم به پست کردنش مستقیما از همون جا! در ضمن وحید جان زبانم لال معده تو چه گناهی کرده که اون نوشیدنی رو می ریزی اون تو؟!

  10. باز هم سلام به سارا خان‌تر جان‌تر خانم! مگر لایو رایتر چه ایرادی دارد که ازش می‌ترسید؟ نکند لولو و ما خبر نداشتیم. به نظرم لایو رایتر خیلی خوب چون هم کار باهاش راحت‌تر و هم این‌که وقتی از لایو رایتر پست می‌کنید یک بک‌آپ هم از پست‌ها می‌گیرد و روی هارد سیو می‌کند. من تقریبا اکثر پست‌های وب‌لاگ‌چه‌ام را با همین لایو رایتر نوشته‌ام و می‌نویسم و خواهم نوشت و هیچ‌وقت هم مشکلی نداشتم.
    من که نگفتم «اون نوشیدنی» را تو معده‌ام می‌ریزم، گفتم؟ ولی آن رباعی خیام را شنیدید که می‌گوید: من بی می ناب زیستن نتوانم / بی باده، کشید بار تن نتوانم / من بنده آن دمم که ساقی گوید: / «یک جام دگر بگیر» و من نتوانم. خب اگر شنیده بودید حالا شنیدید. البته کلی رباعی دیگر هم هست که حال تایپ کردن‌شان را ندارم.
    برای من غایبی رد نکنیدها!

    سارا: این آخرین پست رو از اون جا پست کردم و شد. ولی این وردپرس ارا اطوار داره و مشکل اینه که من چون ادعای دانستن اچ تی ائ ال رو دارم هی دستکاریش می کنم و اونم هی اطوار در مییاره بخاطر تمپلیتهای از پیش نوشته شده اش! ممنون وحید جان.

پاسخی بگذارید

 
