آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

چند هایکو از قدسی قاضی نور

Posted by Sara Raha در اکتبر 28, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

10 پاسخ to “چند هایکو از قدسی قاضی نور”

  1. وحید said

    (0_0) چه هایکوهایی! عالی بودند؛ مخصوصا دومی. ولی می‌دانید من فکر می‌کنم به گذر زمان حتب خاطرات تلخ هم شیرین می‌شوند. البته باز هم خاطرات تلخ سر جای خودشان هستند.

  2. mrkhalili said

    یاد خداحافظ گری کوپر افتادم.
    یادش بخیر

  3. ققنوس said

    با عرض سلام خدمت سرکار خانم سارا رهای عزیز و محترم

    حسب الامر به لینک مربوطه مراجعه کردم و مطلب را خواندم. پُست بسیار جالبی بود. در پاسخ به آن نیز چند پاراگرافی بصورت یک پُست قلمی کردم.

    با تشکر از شما

    ققنوس

  4. soboone said

    سلام
    ایولیده اید هایکوهایی بیدنده هههه
    ببخشید ها شما لینکینگ انجام میدید آخه از وبلاگتون خوشم اومد باور کنید چون از هر وبلاگی که خوشم بیاد لینکش میکنم ! خود خودخواهی هست نه!

    ________________________________________
    سارا: صبونه گرامی, البته که شما می تونید لینک وبلاگ منو اضافه کنین. یک وبلاگی که در دسترس عام هست که اجازه گرفتن نمی خواهد برای لینک کردن. شما در واقع لطف می کنید. و اما اگر منظورتون اینه که باید در عملی متقابل اینکار صورت بپذیرد همانطور که قبلا هم خدمتتون عرض کردم من شرمنده ام برای اینکه من اهل هیچ بده بستانی نیستم! مدتی است که می خواهم بلاگ رلم را درست کنم ولی وقت نمی کنم. راستش من از هیچ کسی نخواسته ام که به من لینک بدهد و هر کس هم که داده لطف کرده و بنده سپاسگزارم ولی خودم را متعهد به بلاگ رل درست کردن هم نمی بینم. حالا انشاءالله درست می کنم اگر فرصت شد. مخلص شما.

  5. خیلی زیبا بود.

  6. […] چند هایکو از قدسی قاضی نور – آوای موج یکی زود به ستوه می آید […]

  7. Arash said

    سلام بر شما سارا خانم.

  8. sepanta said

    قلقلکم داد.زیبا بود

  9. kochebagh said

    من نوشته هاتونو از طریق فید دنبال می کنم،اگه می شه این ادامه مطلب رو بردارید! این طوری کل مطلب وبلاگتونو می شه از طریق فید دنبال کرد!
    شعرش خیلی قشنگه.ممنون.

    _____________________________________

    سارا: کوچه باغ عزیز این فید خواندن هم مجازی اندر مجازی است! چه عیبی دارد که اگر مطلبی به دلتان نشست کمی قدم رنجه کنید و به داخل این خانه مجازی تشریف بیاورید؟! منکه خواندن با فید به دلم نمی نشیند. احساس می کنم که در دنیای مجازی هم دارم دیگران از توی یک جعبه دیگر نگاه می کنم! ممنون از لطف شما. مخلصیم.

  10. فرزاد said

    سلام- جالب بود-منتظر مطالب بهترو معرفی منبع آن هستیم

    ___________________________________
    سارا: تشکر. منبع را همیشه در همه مطالبی که از دیگران نوشته ام متذکر شده ام. شما موردی را یافته اید که نکرده ام؟

پاسخی بگذارید

 
