آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

وقتی که حماقت و جهالت پلیس تراژدی می آفریند

Posted by Sara Raha در نوامبر 15, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

19 پاسخ to “وقتی که حماقت و جهالت پلیس تراژدی می آفریند”

  1. kochebagh said

    واسه همینه که می گن زبان انگلیسی رو یاد بگیرن!
    از شوخی گذشته من که تحمل دیدنشو ندارم،وحشیانه است.

  2. mrkhalili said

    عجب پلیسای احمقی

  3. واقعا مسخره و دردناک بود.

  4. gajamoo said

    عجب
    موفق تر باشی

  5. مسخره است. ممنون از مطلب.

  6. شهرام said

    خیلی ممنون که خبر را پیگیری کردی. از همه جالب‌تر ادعاهای پلیس است:
    اول گفتند «با پلیس درگیر شده». حالا که گند کار بالا آمده، می‌گویند «این فقط نگاهی یکسویه به حادثه است و باید همه جوانب سنجیده شود»!

  7. کمال said

    چقدر راحت در همه جای دنیا آدم می کشن

  8. heeeey
    vaghean ke
    hoghoghe bashar kojaee ke yadet bekheir
    movafagh bashi be man ham sar bezan

    ________________________________________

    سارا: من گاهی به خونه شما سر می زنم. ولی شما خیلی های-تک high-tec هستی!

  9. سروش said

    پس ببینید که وضع ما تو ایران چقدر خوبه !!!

  10. آزاده said

    دردناکه دیدن این همه خشونت. نمی دونم چقدر از این ماجرا به اسم ترس از تروریسم توجیه میشه؟ برای من که مسافرت با هواپیما به یه دردسر تبدیل شده که هر دفعه ممکنه یه اتفاق عجیب بیفته.

  11. fery tiamo said

    ajaaab,pas hemaghate police mokhtas be iran nist!!!ma fekr mikardim inja faghat injoore

  12. […] اینترنت برای حذف سایت‌های “نامطلوب” – جادی وقتی که حماقت و جهالت پلیس تراژدی می آفریند – آوای […]

  13. وحید said

    ممنون بابت انتشار فارسی خبر

  14. pooyaa said

    واقعا این مرد بدبخت خیلی بدشانسی هم آورده- اون همه اتفاقات زنجیره ای یه جورایی بیچاره اجلش رسیده بوده

  15. gajamoo said

    امروز تولد هم وبلاگیتونه
    بهشون تبریک گفتین؟
    موفق تر باشی

    _________________________________

    سارا: کی؟ شما؟ خب مبارکه؛ انشاءالله پیر شوید با سلامتی! ولی من روز تولد خودم (وبلاگم رو که اصلا) هم غالبا بیاد نمی آورم !!

  16. `parvaneh said

    سلام سا را جا ن .از ايـميل شـما متشكرم ،خو استم از هما ن طريق سپا سگذاري كنم و غيره …… اما يا هو مدتي است كه ميسل هاي من را بر مي گر داند و حتي سعي كردم ايميل خود را تغيير دهم در ستون كشور ها نام ايران را نديدم كه كد بزنم، زيرا سال گذشته مدتي از آ مريكا ايميل مي فر ستا دم ،حالا كه در ايران هستم كلي پيام از آ مريكا دارم كه همه تجاري و تبليغ است.
    سيستم من غا طي كرده .!
    دارم سعي مي كنم كه مشكل را حل كنم.

    سايت شما را دوست دارم ، سعي مي كنم در را بطه به مو ضو عات هر از گا هي شعر يا مطلبي بفرستم ،و ارد نظر بشوم، اما دوست دارم كه بخش نظر خصو صي خود را فعال كنيدو غيره …….

    از تهران پ.م.م

  17. ممنون از خبر رسانی خوب و مفصلت و البته همدردی با این مادر بیچاره.
    معمولا حرفاتو می خونم. موفق باشی.

  18. `parvaneh said

    » بـــرا ي آ وا ي مــــو ج »

    يك سبـد مـمـلـو ز گلهـا ي سپيـد
    دور آن ، سر شا خه ها ي سبز بيـد

    در مسيـر صبـح ، با «آواي مـو ج»
    بـهـرتان مـي آورنـد ، صـدهانويد

    پ.م.م

    ______________________________________

    سارا: پروانه جان, شما خیلی لطف دارید و مرا شرمنده می کنید. من از طراوت و عطر اشعار شما خیلی محظوظ می شوم که شعرهایتان بوی گل می دهند…. سپاسگزارم. زنده و شاد باشید

  19. […] نظرات pooyaa on پرسه زنی در خیاب…`parvaneh on وقتی که حماقت و ج…مینا حسنی on وقتی که حماقت و ج…pooyaa on پرسه زنی در […]

پاسخی بگذارید

 
