آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

دنیا از دید بچه ها

Posted by Sara Raha در دسامبر 2, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

6 پاسخ to “دنیا از دید بچه ها”

  1. الف.ک said

    نمی دونستم شما هم از دیدن بچه ها و بودن باهاشون و فکر کردن به فکر کردنشون لذت می برید!

  2. نشانه said

    این غیره های شما خیلی هم غیره نیستند.در ضمن دیشب خواب می دیدم همراه دوست دیگری به خانه ما آمده بودی

    ________________________

    سارا: سلام نشانه جان. جدی همچه خوابی دیده ای؟ راستش بواقع دارم میام ایران !
    یه وقت هم دیدین که اومدم خونه تون!

  3. 70-100 said

    لحجه درست نیست . لهجه درست است. ملا نقطی

    __________________________________

    مرسی. درستش کردم.

  4. `parvaneh said

    » پر وازِ ِ نكات »

    منتخب از مجمو عه ي » ما درا نه »

    سيگاري ام و، به صد نفس افتا دم
    با دست ِ خودم،دراين قفس افتا دم

    پ.م.م

  5. grayidea said

    من هم مانند شما بودن با بچه ها را به هر چيز ديگري ترجيح مي دهم

  6. سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    من نیز یا مطلب
    آخرین …. سایت برگزاری انتخابات رایانه ای مجلس هشتم هک شد
    در وبلاگ شـمـسـه
    منتظر پیامتان هستم .

پاسخی بگذارید

 
