آوای موج – MOVED to http://avayemoj.com/

از خودم (1) – خاطرات سالهای سبز: جعبه

Posted by Sara Raha در دسامبر 5, 2007


این وبلاگ به خانه جدیدی منتقل شده است. روی این عکس کلیک کنید.

3 پاسخ to “از خودم (1) – خاطرات سالهای سبز: جعبه”

  1. وحید said

    آخی چه رمانتیک. سر کلاس از این کارها می‌کردید؟
    ولی در مورد وب‌لاگ نویسی فکر کنم من‌هم اوائل یک جور دیگر می‌نوشتم و کم‌کم نوع نوشته‌ها {نوشته‌هایم؟} کلا عوض شد.
    واقعا شریعتی و مطهری می‌خواندید؟

    ____________________________________

    سارا: من کمتر معلمی داشته ام (در دوره دبیرستان) که از کلاسش واقعا استفاده کرده باشم. مدرسه رو ولی خیلی دوست داشتم برای همان شیطنتهای سر کلاس و بازیهای زنگ تفریح! از اول تا آخر کلاس من و دوستم حرف می نوشتیم. مشکل خنده بود که باید جلویش را می گرفتیم!
    در مورد شریعتی و مطهری خب آره می خوندم. چرا تعجب کردی؟

  2. pooyaa said

    تمام پست های شما خواندنش لذت بخش برای من چه علمی باشه یا شخصی چون وقتی می خونمشون اون روحیه پر انرزی و شیطون و دوستداشتنی رو در آنها می بینم. ضمنا با بعضی از «من» های شما در صحبت اول آشنا شدم: وقتی که از تفکیک دو سیگنال صوتی گفتم و چون با عجله و بی دفت گفتم شما فکر کردید که از «ویس رکگنیشن» حرف می زنم و با سرعت گفتید » نخیر برای اون از مدل مارکوف استفاده می شه» و بعد سریعا منظورم متوجه شدید و شاید دلتون سوخت و گفتید » این روشها خیلی وقته ابداع شده»…
    به هر حال خیلی از شما منمنونم و امیدوارم که جانتان شاد باشه

    ________________________________________

    سارا: ممنون!

  3. `parvaneh said

    نو شته هاي شـما ، من را ياد زماني نه چندان دور مي اندازد كه با وبلاگ با شگاه خبر نگاران جوان در زمينه ي انعكا س اشعار هـمكاري دا شتم .
    و به لـحا ظ ضرورت موجود ، پيو سته
    سروده هاي بسيار لطيف و ظريفي را در اختيارآنـها قرارمي دادم كه درواقع حق مسلمِشان بود.
    يك نـمونه از آنـها ، چند لـحظ پيش در وبلاگ ِ» ماهـمنير.كام» كامنت شد.
    براي شـما نيز، منظو را تي محفو ظ است كه به زودي رويت خوا هيد نـمود.

    پ.م.م

پاسخی بگذارید

 
